Saturday nightsjukan

Cola Zero: 0
Koppar kaffe: 5
Får man inte de ena måste man ha det andra


Jag som var grym (enligt mina mått) på Guitar Hero II förut, men nu är jag kass. Jag har ingen taktkänsla och vet inte vilket finger som är vilket. Damn !

Kalas idag hos Desirée i Nora, 19 år, och jag hade laddat järnet för det skulle få vara min vräkar dag. Jag skulle äta kakor, tårta ocg dricka massa läskeblask. Jag var så peppad. Fast jag svek mej själv, jag blev mätt på ett wienervröd och 3 kakor, hann inte ens komma till tårtan. JAG åT INGEN TÅRTA PÅ TÅRTKALAS! Jag kommer ånga mej imorrn när vräkardagen är över.
 Iaf så är det Kristina som får köra omkring på mej nu för hon har klarat körkortet, i onsdags, grattis !

Idag igen så har jag och kompanjon Kristina pluggat lite, försöker få färdigt kokboken, har lagat tvårättermiddag och bjudit Josefine på idag, det blev lite mer lyckat än förra gången. Och imorrn blir det hårdlörning, blir tvugna att knåpa ihop en redovisning tills måndag, utan material för de ligger kvar i skåpet, damn !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0