Tamejtusantilldött

Greys Anatomy alltså!

Fan jag har vart så låg idag, Jag och Kicki har en No-Sugar-Week och vi har vart som två zoombies. Det var bara en tanke att skippa socker ett tag för jag är helberoende, ända gången jag inte får i mej socker är i kaffet.
Vi hade helkväll vid tv idag och det brukar sluta i chokladorgie. Nu när socker är bannlyst så ersatte vi sockret med 1000 kilo mat, chips och dip.
Så vi ska upp halv 7 imorrn för en powerwalk, vi försöker göra det till en vana, men det är ju så skööönt att ligga kvar i varma sängen.

Imorsen blev jag väckt av Dahn, han smsde halv 7, jag svor en ramsa och försökte somna om. Jag vaknade utan min högerarm, den låg ovanför mitt huvud men den var verkligen inte min just då. Jag tog tag i den med min andra hand om den var DÖD! Det tog 10 minuter att skaka liv i den igen. Hemsk start på en hemsk skoldag. Hatar bortdomnade kroppsdelar.

Idag hade nån lagt av en äggmök i hela C-huset, korridorerna var helt tomma hela eftermiddagen,. Inte så konstigt. Skäms du som var dålig i magen, gå hem och skäms.

Nu har jag lånat Star Wars episode I, II och III skall bli nice med lite ANAKIIN, speciellt när han blir evuul och sexxi !

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0