Terrible homanbieiing

Jag gick upp i tid idag men när jag precis skulle börja klä på mej och göra mej i ordning så kunde jag inte låta bli att lägga mej vid Dahn igen det såg så varmt och skönt ut. Så jag vaknade igen vid 9, jag börjar vid 20 i 9. Damn !
Min psykologilärare börjar bli lite orolig för mej och undrade över dessa "nattliga vanor" jag har. Fast den här gången var det inte att jag vart uppe och lagt patiens eller kollat på dåliga serier till 3 utan jag var tvungen att plugga till sent. Men ska nog se till att jag kommer i tid framöver.

Blev konfronterad av min religionlärare i korridoren också, tusan, det gick inte att undvika henne. Men hon började undra vart jag var på provtillfället " hmm toooorsdags...jaaa...hmmm... jag minns inte..."

Igår föll jag för frestelsen och drack Cola Zero men det var ju ändå veckoslut. Nu är det början på en ny vecka och då ska jag låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0