Damn !

Vilken otroligt oaktiv dag jag har haft, hade ju tänkt att tvätta mammas bil, klippa gräset, ta en morgonpromenad etc.
Fast jag tyckte att det var skönare att sova, var på väg upp på en promenad men då hörde jag mamma och bror Jonas som redan var uppe och då tyckte jag att om jag ändå inte var uppe först så kunde jag lika gärna sova vidare. Jag har iaf bakar muffins som inte blev så där jättebra, jag har hjälpt Jonas att ta fram utemöblerna. Annars har det varit soffläge Mmm.. För det var ju faktiskt lite molnigt idag, då får man vara innomhus.

Fasen nu har jag glömt att lämna tillbaka ännu en film på ICA ! Jag är sämst på att komma ihåg det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0