En avocado, två avocador? avocados?



Idag har jag blivit Äckligt brun! Inte om man jämnför med hur mans er ut efter en solsemester men nu har jag bara jämfört med Dans lår och jag står bara i mörka rum när jag tittar på sollinjerna, för då ser kontrasten skarpare ut .
Jag har försökt äta en omogen avocado, bröt nästan tänderna, jag fattar inte vad de är för fel på affärer, de finns nästan aldrig mogna jävla avocados.
Nu hoppas jag på att Dan inte somnar i duschen så vi kan gå och äta glass snart.

Kommentarer
Postat av: Sis

glass? what about your diet girl? nejdå, du är så smal och fin. Fuck dieter, jag sitter för stunden och knaprar russin (:

2008-05-28 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0