Helgens happening

Var iväg och jobbade i helgen, tyvärr så smyger ju bara solen fram de gångerna jag inte har tid att njuta av den. Känner att om det finns en gud så gillar han inte mej för när jag kom hem efter helgen så blev det mulet.
Var och jobbade på en mässa vid Tullgarns slott, jättefint ställe, tyvärr så var det en jakt mässa så inget roligt att titta på, lika bra för då håller jag i pengarna. Annars var det en ganska intressant helg hehe. Såg lite celebrities, blev filmade mitt i arbetet och fick hålla reda på mina arbetskamrater.
  Mitt körkort och jag firade 1 år tillsammans i lördags så nu är jag snart av med trafikfara-stämpeln, börjar nu bli erfaren (borde vara iaf). Men fick bevis på att jag inte alls var det i helgen, körde vilse två gånger även fast jag hade GPS, lyckat. men det handlar väl om helt andra saker än bara mina körkvaliteer, typ min brist angående uppmärksamhet och lokalsinne.
  Just nu så sitter jag i skolan som vanligt och väntar på min sista lektion, sen ska ajg bara hem och sova för jag känner mej överdrivet sliten idag och ser väl inte bättre ut än vad jag känner mig.
Snart är de härliga sommar och studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0