Studenten närmar sig

image169Jo men i Tisdags var dett mösspåtagning och alla treor sprang runt i hela skolan och skrek och sprutade vatten på folk och var allmänt dryga. Och hade roligt. Trodde aldrig att jag någonsin skulle härja så mkt nykter. Men det kommer väl bli ännu värre på studentveckan.
Det blev iaf fest på eftermiddagen kvällen, först på Loppholmarna sen hemma hos mig, sen var det Bistro för vissa men en annan bäddade ner sig (okej Kicki bäddade ner mej) tidigt. Råkade dricka upp hennes vinare också så det var väl lika bra.

Onsdagen existerar inte ens för mig, inte för vissa andra heller, var så bakis att jag inte vågade dricka vatten för jag blev så dåligt. Men sen på eftermiddagen var det bara att rycka upp sig, ta itu med städningen av trädgården och verandan, den var inte rolig, kastade ut alla möbler och spolade bort alla äckliga saker. Pantade alla äckliga burkar och köpte bakisgodis för pengarna sen åkte jag och Dan hem till honom där det bara var att sätta igång och plugga till prov.
Idag var en betydligt bättre dag. Proven gick faktiskt förvånansvärt bra idag, samhällskunskap och religion.
FAST! Fast jag var på Synsam, dom rånar en tamefan hela tiden, sjukt vad allting kostar, det är väl lika bra att bli blind på en gång för det är nästan dit det börjar gå. Synen hos mig är som hos en död jävla kärring. Tröstade mig med en liten promenad med Kicki, sen köpte jag massa pysselsaker vilket resulterade två fina pärlarmband och örhängen. Jag är så pysslig.
Nu ska jag skriva klart lite saker till skolan och andra grejer sen ska jag SOVA!

En liten tanke till Desirée också, som är ute på Äventyret med specialidrotten vilket innebär 3 dagar, helt utsatta, i skog och mark. Hoppas du kommer hem hel.


.

Kommentarer
Postat av: Eric

Så himla sköönt. Önskar jag också slutade skolan iår 8) hehe Hade fint /E.

2008-05-15 @ 19:13:48
URL: http://ericthegreat.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn [email protected], ha en fortsatt trevlig kväll :D

2008-05-15 @ 19:13:57
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Studenten är världens bästa dag!

2008-05-15 @ 19:19:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: desi

jag är ganska hel. lite blåsor här och där, värk i axlar, rygg, arsle.. i hela kroppen om jag ska vara ärlig. sen är jag lite psykiskt rubbad också. ses på måndag saknar dig, fyllo:P pusso

2008-05-17 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0