walk dumhuve walk

Har precis vart ute på en promenad med Kicki, vi vädrade lite åsikter med varanda. Det känns verkligen välbehövligt ibland. Vet inte vem jag ska snacka skit med när Kicki flyttar härifrån, Desirée kommer ha konstant skavsår i öronen haha. Desirée kommer hem från Grekland idag misstänker jag, ska bli härligt att se henne igen =)
Snart kommer väl bror Jonas hit från Örebro, hörde rykten om att han skulle cykla hit ända från Örebro. Får väl se hur det går, det ser ut om att det kommer bli regn också.
Nu ska jag duscha sen ska jag testa min studenklänning igen för jag gillar den och det skadar inte att dubbelkolla om den är nånting att ha.

Hoppas på grillmat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0