Lata dagar, sena nätter

Ja! Jag har hittat min borttappade kamera som jag egentligen aldrig riktigt letade efter men som ändå fick mig att känna lite saknad efter. Fast inte tar jag mer roliga bilder för det, det känns mest bra att den finns inom synhåll även fast den inte fyller någon vidare funktion.

Imorrn åker bror G till Thailand, jag borde kanske inte avundas honom eftersom jag åker om 1½ vecka. Fast jag får mer och mer resfeber och det pirrar i magen när jag fantiserar om lata dagar i hängmattan. Idag har jag packat min väska igen, den slutgiltiga striden om vilka klädesplagg som ska pulas ner. Glädjande är att väskan klnappt är halvfull när alla kläder och skort är nere, nu är det bara smink, teknikprylar och viktiga papper som ska ner. Jag har gått runt lite med väskan också. Such a nerd. Men jag är ju ledig om dagarna och har inte så mycket annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0