pizzadansochnerver

idag har jag vart jättebakis, fått en scrub och helkroppsmassage, ätit en halvliter glass, druckit en flaska cola och ätit en pizza. jag har packat och donat och gått runt och pillat på mina ägodelar som jag kommer sakna.
igår var en kul kväll bör tilläggas, mkt kul t.o.m.
om 24 timmar kommer jag sitta på ett plan  till thailand och jag kommer antagligen vara full för att dämpa mina flygnerver och mitt liv kommer kännas helt okej =)
nu ska jag titta på horton och sova.

ps. tamagoshin (stavning whatevva) som jag fick av desireé ligger och piper och saknar min omvårdnad, fast jag vet inte vart, jag hör den då och då men jag hittar den inte. den kan inte ha sprungit långt, förlåt desireé


Kommentarer
Postat av: Denise

Ha det så himla kul nu:)så höres vi:)ta hand om min bok och simkortet:P

2008-10-19 @ 16:24:49
Postat av: elina

soufi, fusk att åka - jag vill också! jag måste bara få säga att det var roligt att träffas i fred, helt appråpå och dansa järnet :D mer sånt när du kommer hem, have a good time din buse

2008-10-19 @ 21:52:56
URL: http://elinasoreby.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha det så bra nu! Kramar

2008-10-21 @ 16:12:17
URL: http://alandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0