reunionmedörebro



idag blev det örebro, igen. även fast jag lovat mig själv att inte åka dit nå mer eftersom jag alltid hittar massa saker jag "måste ha" men mr.d skulle så klart dra med mig till marieberg så jag skyller allt på honom. fast inga kläder inhandlades, bara apoteket-saker och mat. jag klarade mig alltså hyfsat, för jag var och pillade på massa andra saker. men höll tillbaka mina impulser. 
min köpbrist gjorde att jag tvingade dan att svänga av på coop och inhandla en b&j-glass som jag ska proppa i mig ikväll. något är jag ju värd.
senare ska vi åka på hej-då-runda till diverse föräldar och syskon. ska svänga förbi pappa och äta mat sen till dans mor och hennes familj och säga hejdå. det är när man gör sånt som det känns att man verkligen ska åka.
jag och dan tjafsade om vart vi skulle åka i thailand och jag tror jag förlorade för mina argument lät ganska osamanhängande, tom i mina öron. jag måste lära mig att förklara saker ordentligare.
roligast var när kristina skulle återberätta när jag försökte förklara vad sex&thecity-filmen handlade om, när jag var väldigt alkoholiserad. inte så sammanhängande kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja det var ju jävligt roligt när jag tänker tillbaka på det! jag kommer att sakna dig!

2008-10-16 @ 16:58:51
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0