funderar

Det är frustrerande att jag oftast blir dödligt sugen på kaffe sent på kvällarna. Jag har blivit tillsagd att det bara är placebo att man blir så pigg av kaffe att man inte kan sova, sanning eller inte, det har fått mig att ligga och stirra i taket till  kl 4 på morgonen. Därför inhandlade jag lite chaite för att konstruera en chai latte som stand in för min vanliga latte. Den blev inte så god. Till slut dränkte jag den i kanel och funderade vidare. Det blir ett nytt försök imorrn med decaf, om det inte heller blir bra så får jag väl välja mellan att sitta och gnaga på naglarna och tråna efter koffein eller ligga och darra av överenergi på nätterna. it sucks. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får vara här huuur länge ni vill. ska bli så så så så kul. ((:

2008-09-02 @ 19:44:13
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0