In sickness o.s.v

Blä, jag är sjuk, har sovit från söndag kväll tills nu, tisdag kväll. Min teori kring sjukdomens uppenbarelse är att jag sover med blött hår i ett dragigt rum. Känns förjävla onödigt.
host, host. Nu ska jag äta upp mina ledsen-piller som jag fick av kristina förut, dom kanske hjälper.


Btw, i mina  få och korta vakna stunder så planerar jag min packning till Thailand ochd det har jag gjort i några veckors tid, känns ganska töntigt med tanke på att Dan ska ha med sig en tandborste medan jag ska planera min nessesär in i minsta detalj så jag inte glömmer något eller blir tvunget att slänga nått som inte får plats i den där jävla enliterspåsen man får på flyplatsen. Han ska ha med sig två par shorts, varav ett par att resa i, jag tar väl med 3 par, att ha på kvällarna, 2 par på stranden och kanske ett par extra för att dom är så fina. Och. Så. Vidare. Hur ska detta gå?

Nu  ska jag sova vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0