Jag är så dum

Amen vafan!
Sitter jag och skriver om att jag har vaccinerat mig och städar min garderob!
 Vad är det jämfört med att jag och Mr. D har vart på COLDPLAY!
Det var fucking fabolus!
Det var som vanligt fint scenspel, en springande, hoppande Chris Martin, en sjungande trummis och FJÄRILSREGN!
Jag stoppade ner några pappersfjärilar i fickan och ska lägga dom under kudden.
Tyvärr så har jag inga kort redan idag eftersom jag glömde min kamera så vi lånade en kamera av Mr. Ds far och den är nu hemma hos Mr. D så jag tog en bild från Aftonbladet för att förmedla känslan man får av Coldplay.


Osäkra Coldplay tycks vilja förändra sin musik. Resultatet b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0