Najt

Jag som skulle få leka med Desirée idag, äntligen, fast det gick inte, hon är Turkiet-sjuk. Hoppas det inte är nått farligt virus då kanske jag får hälsa på henne när hon bor i en platsbubbla som i Bubble boy. Haha fast det vore ganska roligt. Inte för Deserée dock
.


Så utan Desirée fick jag hitta på nya sätt att fylla min dag med aktivitet. Jag har tryckt motiv på ett linne, bakat pizza och färgat håret. Och jag och mamma har hängt lite på stan, fikat, handlat och planerat lite till Thailansresan.
Imorrn ska Malin dra med mig på en ridtur, det var kanske 2 år sen sist jag red så jag får väl räkna med att inte kunna gå på ca 3 dagar. Mina ben är inte riktigt lika ridtränade som för några år sen.



Mah new haircolor, syns såklart inte så mycket eftersom bilden är svartvit, men det är det som är meningen. Håret är just nu lite blont, lite mörkare blond och i nacken så är det brunt =). Men jag ska låta bli att springa till frisören, jag ska stå ut i två månader sen ska jag låta det blekas av sig själv i den Thailändska solen.

Over and out, godnatt alla sverkar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och alla vet ju vad turkiet-sjuk betyder. hahah. (finns två alternativ som söta svenska flicka kn räka ut för) Very nice, Sofia. väldigt knark-modell-look. (: Vad tråkigt att ni inte lekte, jag som ville höra vad ni kom fram till angående er resa nedåt. (:

2008-09-03 @ 09:47:11
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: desi

Och vi vet ju alla tre vad det är jag INTE har... :P Det kommer bli sååå bra nästa helg. Jag har dock hört att salmonella kan hålla i sig upp till 6-7 veckor???:S jag blir rädd.

2008-09-04 @ 18:35:01
Postat av: Denise

Sofia när du åker till thailand kan inte jag få låna lite filmer av dig då?!?!..jag behöver det här nere för tysk tv funkar inte;)

2008-09-05 @ 18:21:03
Postat av: Anonym

Raring. skriv ngt nytt! Du vet att jag inte har mycket till liv... Hur går det med planerna??

2008-09-05 @ 23:20:27
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0