sundancekid

myskväll med wolverine nu, arrr
andra saker att se fram emot just nu är: 0
Jag hade tänkt att göra en checklista på saker som jag längtar efter men de ända jag kom på var en bio-premiär. vilket tyder på att mitt liv framöver är totalt oplanerat och ganska tråkigt säkert.
idag fick jag tokspel. jag försökte föördriva tid genom att städa lite, äta en andra frukost, läsa på alla skvallersidor på internet och stirra i väggen ett bra tag. jag låg och väntade på att de skulle bli kväll, min favorittid på dygnet. Kollade på klockan, halv 3, när jag upptäckte att klockan faktiskt gick ubersakta så hoppade jag in i bilen och gasade till örebro och shoppade upp alla mina pengar.. igen. sen en snabis till frövi för att kolla lite på dans match och skruva ikeamöbler hos nina. som vanligt förstörde jag väl mer än hjälpte.
Nu ska jag äta godis som jag panikgasade till hemköp och köpte innan dom stängde, vilket resulterade i att jag blev utelåst eftersom min mor inte märkte att jag försvann en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0