fandekännsbra

Hm jag tror jag fick en bra start på dagen. När jag vaknade så var de ingen cheesy amerikans såpa som slogs på till morgon kaffet utan gamla hederliga Nyhetsmorgon. Det programmet skänker nått sorts lugn till mig. Och att jag för första gången på länge vaknade så pass tidigt att jag kunde ta mig tid att kolla på morgon tv är ju perfekt. I vanliga fall så har halva dagen gått när jag fått min morgondos av TV.
Såg en liten strimma sol komma genom rullgardinen då var det bara upp och hoppa, på med kläder för att ta en promenad till affären för att inhandla lite pluggproviant och lapa den lilla sol som tittar fram om dagarn. Känner mig stressad att hinna vara ute under den tid det är dagsljus för annars blir kvällen alltid så himla jobbig och nöstan deprimerande.
Nu sitter jag och skriver en genusanalys så att fingrarna blöder, tror faktiskt att de kan bli bra, bättre än jag förväntade mig iaf.
Snart ska jag åka hem till Lindesberg igen, jag har pratat med mamma i telefon två, tre dagar i rad nu. Det är rekord, hon måste undra vad det är för fel på mig haha. Eftersom i vanliga fall är jättedåligt påa tt höra av mig, när jag vart borta i flera månader förut så tror jag rekordet på att inte höra av mig var 5 veckor. Då var hon inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0