happypills

Jag hittade en påse av mitt älsklingste som jag inte druckit på typ ett år, Mm grönt te med ingefära och citron. Drack det jämt förut. Jag tror min kropp har saknat det, eller så ha nån smugit i lyckopiller i téet för jag sitter och småfnittrar åt ingenting. Jag brukar bli småfnittrig utan anledning ganska ofta nu för tiden, det kanske blir så när man setat inne hela dagen och roat sig med siffror och föreläsningar och andas samma luft för länge. Jag kanske håller på att bli mentalt sjuk.

Har precis pratat med mamma i telefon, jag saknar henne =( Längtar hem.. fast de känns inte lika mycket hemma längre för jag har inte så mycket grejer kvar i min lilla lägenhet på gården, tvn är borta, värmen avstängd och så vidare så det blir att sova i nått av gästrummen. Sen är vårt badrum totalt massakerat, golvet, väggarna, bubbelkoppen, bastun, ja hela rubbet är borta=( mitt älskade, älskade badrum, min oas och avkopplingsplats buhu. Det är nån vattenskada så det var bara att riva ner allt.

Nä slut på klagande, nu ska jag hitta nån sliskig high schoolkomedi-film att förgylla min kväll med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0