poorlittlebrat

=( kommer ju sakna pluggisarna över jul


Oj, fick just ett meddelande om att jag överskridit gränser för hur mycket jag får surfa så nu har hastigheten sänkts. Har streamat för mycket film, måste sluta med det, fast det har blivit som ett beroende.

Idag har äntligen elektrikern gjort sitt jobb i mitt rum, efter att ha väntat i flera dagar, utan att veta när det var min tur, ibland utan el. Idag så kom dom in och började borra i taket när jag satt och pluggade i sunkiga mjukis, ofräsch och såvidare. Försökte stå ut ett tag men kunde inte koncentrera mig så jag tog mitt pick och pack och hoppa på bussen in till biblioteket. Kunde inte fixa mig, byta om, kunde inte ens gå på toa innan för det fanns ju ingen el i huset. Stackrars mig haha, kissnödig satt jag på biblan och försökte gömma mig, ville inte bli misstagen för en uteliggare och blivit utkastad.

Men det var värt att bli störd mitt i pluggandet och utkörd hemifrån ett tag för det är verkligen skönt att få uttag fixade och nya lampor. Nu är det inte kolsvart i trappuppgången längre. Nice

Annars har jag packat, jag har verkligen försökt att minimera mängden grejer i väskan men eftersom jag ska vara i Linde ganska länge så har jag tagit med mej typ allt i rummet förutom tvn haha. Kul att ta med 4 kursböcker, buntar med papper och datorn. Väskan är inte så lätt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kommer sakna dig också :) Föreläsningarna är streamade så det betyder att du pluggat ordentligt :) Kramar

2009-12-19 @ 00:15:32
URL: http://thereseekman.wordpress.com
Postat av: Natalie

Haha din luring, har du tagit smygkort på mig och tessan ;-) eller var jag såå inne i extern att jag fick en black out? hihi. Saknar dig me!

2009-12-21 @ 21:22:06
URL: http://www.nightlie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0