x-mas




Min mage är helt slut, den har vart helt full i 3 dygn nu, de är bara för kylskåpet är fullt med god mat och för att jag ätit mer pepparkaksdeg än vad jag har bakat ut.
Idag kom Jonas hem så vi drog på oss flanelskjortor och vandrarbootsen och gav oss ut i skogen för att hitta den finaste granen. Tyvärr gick det inte lika smidigt som vanligt, vi satte ribban lite för högt förrförra året angående grankvalité, så de tog typ 2 timmar och flertalet kilometer i djupsnö innan vi fick inse fakta, att det blir en klen gran iår. Et tag, mitt ute i skogen tappade jag bort riktningen och började fantisera om att jag skulle tappa bort mig totalt och dö i ödemarken.



Annars så har jag åstadkommit en pepparkakskyrka, lussebullar, lussekrans så nu har jag fyllt upp min kvot av julstök med marginal. Nu får de fan räcka.
Sitter med brorsorna och avnjuter en skinkmacka i väntan på Ett päron till farsa ska börja.

Well goodnight folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0