090223

Åh vilken rolig helg!
Har hängt med Kristina hela dagarna, vi åkte in till Örebro och hälsade på Elina och Dacke på lördag kväll, tyvärr så virrade jag och Kicki så mkt att vi glömde våran fina present som Elina skulle få. Men tanken var god.
Vi ploppade upp varsin flaska vin och blev glada i hågen, hade så mkt att prata om vi det kändes som att krogen kunde vänta. örutom att jag blev lite stirrig frammåt småtimmarna och fick för mig att alla gaddade ihop sig mot oss och snackade skit i en ring runt om oss. Kicki sa att jag bara yrade. Hamnade på Elinas stora soffa efter noga övervägande om vi verkligen skulle klara den psykiska pressen av att ta sista nattbussen, via Frövi, min största skräck...
Jag tror tusan jag har blitt gammal, jag inte ens en flaska vin, för mkt mer blev det inte, söndagen bestod av att sova på soffan, förr var jag upp tidigt och typ städade och sånt. Nu är jag som en manglad avocado.

Nu har Kristina iaf åkt hem och jag är redan lite uttråkad, blää...fast jag fick världens finaste, kitchigaste kakburk i form av en cupcake.

Kommentarer
Postat av: elina

superkul att ni kom hit :) min sönd såg ut ungefär som din, rörde inte en fena och kvällsmaten bestod av kebab ;) sen vill jag bara påminna om min.. orkidée,.. = vi måste ses snart hihi

2009-02-24 @ 21:43:18
Postat av: Kicki

Ja, det har vart riktigt kul! Kommer hem över påsk och då får ni båda träffa mig igen, varesig ni vill eller inte ;)

2009-02-25 @ 13:58:25
Postat av: Anonym

PS. Nu får du läsa min blogg igen!

2009-02-27 @ 10:32:40
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0