Räkmackan

Hej alla glada. Jag har äntligen kommit ur min koma som jag varit indragen i i 3 veckor. Förutom att jag inte ens kunde svara mamma på tilltal när hon väckte mig så har jag verkligen vaknat på rätt sida.
Just nu kokar jag en liter kaffe för idag ska det sökas jobb.
Jag har vart utan pengar ett tag nu och vande mej så smått, men direkt mamma stack några lappar i min hand mot ett löfte att inte shoppa upp allt så kände jag att livet som arbetslös inte är min grej.
 Jag och Kicki var på shoppingtur igår på Marieberg. Roligt att jag sa till mor att vi bara skulle till IKEA för Kicki skulle handla nått viktigt och att jag inte skulle shoppa nånting, Kicki hade tydligen gjort samma sak som jag, sagt till sin mor att vi skulle in till Örebro för att jag behövde handla och att hon inte skulle köpe en pryl. HAHA
Vi kanske inte är så vuxna som vi trodde.
Jag inhandlade fina gladiatorsandaler med kilklack, bra val av skor när det är snöstorm ute, en fin liten kuverväska med dragkedjor, ett nitbälte och så klart ett par till jeanstights, mitt femte par. Det är min nya thing, aldrig mer ska jag använda ett par vanliga jeans.
 Tillbaka till arbetssökandet!
Kram



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0