nosleep

trodde jag och mitt trötta huvud skulle få sova redan klockan 9 så hade jag ju som vanligt fel, först en massa progam på tv, sen en film, sen lite dator. när min första riktiga gäsp kom så skyndade jag att släcka ner alla elprylar och dra täcket över huvet. men som vanligt, hur trött jag än är så gillar tydligen inte min kropp att sova just nu. förr så var mitt sovknep att göra ett knippe nattmackor och varm oboy att stoppa i sig. då somnar som en baby. men eftersom det enda ätbara som finns i min lya är popcorn, fast ingen micro så får jag väl svälta mig själv till sömns. eller lyssna på fin musik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, men det blir ju super ((:

Åker du oxå hem Söndag??

2009-06-12 @ 14:47:30
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0