sofiaszoo


har min trädgård blivit en jäkla djurpark. kollade precis ut och såg nått mystiskt stryka omkring på gräsmattan, jag är en sopa på djur men jag tror tamefan att de va en grävling, jag måste googla och kolla. vågade mig inte precis ut och kika efter noga för grävlingar är väl lite arga av sig? och är dom verkligen bruna?
förövrigt har vi en igelkott som bott här ett tag, den brukar smyga fram när det blir varm. ända sen vi flyttade hit för nästan 10 år sen har den kommit fram och nosat på kvällarna. lever en igekott i 10 år ens? de måste jag också googla. plus att vi har haft antalet katter som kommer hit och försöker skapa en kärleksrelation med min kisse doris fast jag tror ingen har lyckats hittills. ungefär en gång i veckan är det catfight på gruset här.

tack gode gud för rosévin and pis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, har du inte hört att när det biter så släpper de inte förän de hör benen knäckas, så du får helt enkelt bära runt på en pinne (;

2009-06-03 @ 16:34:42
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0