trumvirvel

okej jag uppdaterar. mitt internet blev fixat av brorsan men såklart så slutade det fungera när han åkte hem. därav dålig närvaro, jag orkar helt enkelt inte bry mig längre, lika bra att köpa nya prylar när de börjar krångla.
jag håller på att packa till två månader av norrland, har vekligen ingen lust, jag vill ligga på gräsmattan och filosofera.en sak gör mig glad och det är att jag ska pysa ner till ica för att handla tacos!! aah va gott de är! jag tror faktiskt att jag skulle kunna äta dee tre gånger om dagen resten av mitt liv.


första bilden på mig på ungefär ett halvår, jag har vart väldigt kamera/folkskygg men nu börjar ju solen och värmen krypa fram. plus att jag fick hem mina väldigt attraktiva glasögon idag, shackklubben nästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fiiina! Passar dig jättebra ju!

2009-06-24 @ 19:41:30
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0