loser

sitter på tåget hem från Kristina och Lund nu, de har vart jättemysigt och dagarna gick lite för fort. Vi har fikat, vart in till Malmö och kikat lite, sen kom doris på fredag kväll och vi gick på korridorsfest hos kristinas pluggkompisar. tyvärr så kom vi inte ut den här gången  heller, eller vi kom ut på krogen men det var inte så mycket stohej så vi vinglade hem. ganska direkt. Jag med diverse alkoholdrycker i hela aniktet, två gånger lyckades jag få hela fejan nerpilld. bra jobbat =)

Igår så låg vi mest bara i soffan hela dagen och nackade skit, jag hade verkligen humörsvängningar också.

Ja inte har jag blivit klokare över vad jag ska göra med mitt liv nu, jag har så mycket idéer som au pair, språkresa, plugga, jobba, men inget som jag verkligen vill göra. Kan inte nån bestämma allt åt mig.

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag kan gärna bestämma åt dig Sofia:)..vi kan resa du och jag så jobba på nu så drar vi till december:)

2009-03-23 @ 21:10:30
URL: http://nizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0