argamänutanben

ah de blev inge wolverine i tisdags, vi satt i gusselby och käka thai och drack rose. dan efter skrattade jag åt nina som var jättebakfull dan efter, själv var jag uppe kvart över fem (?!) och pysslade. fast jag fick äta mina egna ord då jag framåt klockan 12 började skaka av frossa och kunde knappt stå upp. klädde på mig alla varma kläder jag äger+ morgonrock och sockar och sen ner i sängen. skakade i typ en halvtimme sen stoppade jag i mig lite ipren och det blev lite bättre. hemsk upplevelse

i morse har jag och mamma vart inne i örebro för andra gången den här veckan, vi har jämt så himla mycke att göra, garderoben är ihopmonterad, en kaffekokare som gör kaffe som smakar skit har jar också investerat i. så länge det är koffein i så är jag glad. just nu sitter jag och pysslar ihop en present till far som fyller imorrn, jag är så fattig så han får nöja sig med hemmagjorda saker.
nu ska jag bära tunga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0