sheepskintearaway


första natten i min nya lya. jag har äntligen kommit in i en bra dygnsrytm, har slutat ligga uppe och kolla på film hela natten och vakna klockan 11. nu är det tdiga kvällar och mornar som gäller för första gången i mitt liv förutom när jag saka jobba då så klart. däremot så har jag börjat drömma asmycke, jag drömmer alltid om saker som hänt under dagen eller veckan. skapligt tråkiga drömar eftersom jag redan vart med om dom. ungefär som när jag pratade med jenny i telefon så var jag ju tvungen att drömma att jag ringde henne igen och ställde samma dumma frågor så hon blev irriterad. när jag vaknade så var jag tvungen att kolla samtalslistan för att försäkra mig om att min kropp inte hade tyvringt henne mitt i natten.
nu ska jag in till mamma och dricka riktigt kaffe eftersom mitt blask garanterat inte kan få igång mig.

btw så kan jag verkligen inte sluta lyssna på dohertys nya, det ända jag lyssnar på, om och om igen. jag tror min kärlek, om möjligt, har växt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter med hemtenta just nu och äter gröt. (jag har tyvärr inte råd att köpa GI mat längre) dessutom så hade jag glömt hur hungrig man blir av att träna, Shit!

2009-05-15 @ 09:59:58
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0