wolvewolvewolverine

snart kommer Jenny och plockar upp mig och Nina, vi ska in till Örebro och handla lite ingredienser till thaimat, sen bär de av hem till Jenny där hon ska ha en liten matlagningskurs för oss hehe.det var bra länge sen jag åt thaimat, tro det eller ej, men jag äter nästan bara tacos nu för tiden, det brukar bli tacos minst 4 gånger i veckan. oftast får jag äta de själv för mor och Gurra klarar knappt av att se en taco längre, my bad.
och sen håller jag tummarna för att det blir bio ikväll, WOLVERINE, äntligen, då ska jag ha min snygga idol-tröja av honom på mig. jag har verkligen hållit mig från att se den för vi skulle hitta nån dag när alla kunde hänga med. fy fan va bra den kommer va!

igår var jag och mor på ikea och hönsade runt som vanligt, sen handlade vi i vanlig ordning en skittung sak som jag fick stuva in i bilen alldeles själv, kul 90 kilo! och jag som numer inte har en muskel i kroppen. så nu ligger den i bilen och väntar på att nån stark karl kan kasta in den i mitt nya crib.

nu ska jag slurka i mig en tår kaffe och borsta tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0