dodido

Dan bestämmde sig för att hoppa på tåget för att komma och hälsa på igår. Jag hade seminarium på skolan först, som drog ut på tiden, sen var det bara att åka hem och hinna klart skolarbetet som jag egentligen skulle ha hela helgen på mig att göra. Sen flänga in till stan och hämta upp Dan. Är lite trött just nu, man får inte så mkt sömn när man försöker trängas i en knarrig 90-säng när man är van vid att ha en 120 för sig själv. Både ligger i myskläder nu med rullgardinen nere och vill inte helt inse att det är dag ute.
Ikväll blir det thaimat, öl och bio sen imorrn kommer NINA hit! Ska bli kul att träffa min lilla prutt. Snart flyttar hon upp till Arvidsjaur och då blir det väl typ 150 mil mellan oss =(
Varför lyckas alla jag känner bo på olika ställen?

Och, btw, varför tänkte jag inte på ica.se? Dom har ju skitbra recept, vem behöver en kokbok när man har internet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0