duschenkallar

Japp ännu en dag där jag vaknar vid 11, och måste tvinga upp mig själv, jag skulle kunna sova hela dagen. Mina sömnproblem brukar komma smygande i perioder några gånger om året. Känner mig nöjd och trött vid 11, somnar nästan framför tv. Direkt jag släcker och ska sova så -pling- pigg. MEN idag då jävlar ska jag blir trött.
Först blir det fika med Natalie på stan, och att hänga på stan blir man ju helt slut av, sen ska jag hem och göra TVÅ kapitel i Marketing (det är faktiskt jättelånga kapitel) sen blir det en powerwalk runt Sidsjön. Jag hade tänkt försöka vara utan kaffe och se om det hjälper men jag kan nog itne skippa det helt, jag drar ner lite på det bara. Lite situps kanske jag kan slänga in också =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0