fnfnfn

Inget plugg idag, det går verkligen inte som planerat. Hade redovisning imorse sen åkte jag in en sväng till stan för att fika med ett gäng tjejer i klassen. Kom hem redan vi 1-2 nångång och skulle ha hela dagen och kvällen på mig att hinna gå igenom så många kapitel som möjligt. Men, istället så har jag sovit hela dagen och jag kommer inte ha några problem med att somna nu heller.
Energibrist på hög nivå, har gått omkring som en zombie hela helgen.
Men imorrn ska jag hem till Therese, hon jag och Natalie ska vara seriösa och ha en egen studiecirkel, kanske inspirerar mig lite =)
Efter det så blir det mitt älskade, jättestora Ica för storshopping, det finns verkligen allt, ska inhandla allt som kan tänkas pigga upp mitt trötta sinne.
Coffee dont do it anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0