härlig kommunikation

Sitter och har möte med min grupp i Teknikstöd för kommunikation och administration, well inte så kul. Vi är 5 pers från 3 olika städer och att försöka samarbeta över internet är tydligen inte min starka sida. Får se hur det går.
Just nu är det så mycket att göra, har haft det alldeles för slappt förra veckan och nu kommer allting. Måste nog lära mig att planera lite bättre.
Ifredags så ringde Natalie och drog med mig ut, det behövdes verkligen, jag hade setat hemma själv i tre dagar och pluggat. Känner mig väldigt medelsålders när jag tänker tillbaka till mina ursprungliga fredagskvällsplaner : tillbringa kvällen med att laga en god fredagsmiddag och en pava vin. Tur att det blev krogen och discodans istället, känns inte lika mobbat ;)
Lördag blev filmkväll med Natalie, hennes kille och hans bror och GODIS! Filmen, vald av mig och Nightlie blev såklart Twilight hehe

Nu måste jag nog återgå till att chatta med mina gruppkamrater och komma med smarta ideér, annars kanske jag får skäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0