pjew

halloween höll på att ta död på mig.
när jag kommer travande från affären såhär på kvällskvisten så möts jag av en svartklädd figur i dödskallemask som står å lurar vid hörnet av huset. jag föll nästan ihop i en skräckslagen liten hög på trottoaren och väntar på att figuren ska sticka kniven i mig.
jag duschar ju som sagt i källaren och källare brukar ju vara ganska obehagliga över huvudtaget. i den här står det en skyltdocka och ser läskig ut i hörnet av ett mörkt rum. grejen är att mina hyresvärdar passade på att ställa ut den här dockan, utklädd, vid ytterdörren all helgona till ära. grejen är att dom passade på att göra det när jag inte var hemma.
nu tröstar jag mitt bultande hjärta med lite godis och colazero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0