WELLHELLO

Nina kom, hon smittade, hon åkte. hehe. Jag blev smittad av henne trots att jag var bombsäker p¨å att jag klarat mig. Men de kom igår. Låg och sov hela dagen även fast jag har ett strikt pluggschema som hädanefter verkligen inte efterföljs. Men när jag kände febers komma så var jag snabb med Ipren, C-vitaminer, vatten och te så jag trodde att sjukdomen skulle bli kortvarig. Vaknade upp i morse och mådde lite bättre MEN nu har hostan smugit sig på, för 15 minuter sen så förvandlades min hals till ett rivjärn. Men jag har min lilla Apotekslåda med diverse drugs i så det här ska nog gå att ordna, jag behöver inte känna nån smärta åtminstonde =)

Det verkar som att det mesta är emot mig just nu, har ett grupparbete som bör vara klart imorrn och då väljer mitt Word att lägga sig ner på golvet och strejka. Och jag vet att mina 60 provdagar inte är över än. Jag behöver verkligen inte det här just nu.

Vad negativ jag känner mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svininfluensa?

2009-10-15 @ 10:25:36
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0