30?31?

Åh säg att det bara är 30 dagar i september för då blir det stan imorrn och inkassera ett stycke Snövit å de sju dvärgarna. Den bästa av alla Disneyklassiker!

När jag kom hem från att ha handlat en soptunna och ett skitdåligt diskställ (min favorittallrik ramlade ner från det och hamnade bakom spisen, omöjligt att få fram) så hade jag fått post, paket. Från min mamma, jag blev jätteglad. Hon hade skickat ett litet kollage av foton på människor jag tycker om, som hon hade knåpat ihop själv, hon tyckte jag behövde det här i min ensamma lägenhet. Det gjorde min, tidigare skitdåliga, dag mycket bättre.
Sen var det säsongspremiär av Grey´s, det tog 20 sekunder in i programmet sen storgrät jag. Den senaste säsongen grät jag varenda avsnitt, jag vet inte varför, de är så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0