dontmissit

Jag har varit bakis efter helgen fram tills imorse, skrev ett inlägg men upptäckte att jag inte var kry nog när det gällde att skriva korrekt.
Sitter och försöker lapa lite sol från mitt fönster. Jag fattar inte hur klantig jag har blivit, det har aldrig varit så här illa förr. Jag har verkligen noll kontroll på min kropp. Jag lyckades nyss med att min dator ramlade ner från skrivbordet utan anledning. Men med min otur så gör den inte bara en luftfärd och hamnar på mattan, nej nej, utan datorn måste först ramla precis över en halvfull mugg med gammal tomatsoppa så den ramlar med, slå till skeden med en extra knix bara för att de ska sprätta extra soppa, sen så missar den ju så klart inte min sängpall utan skrapar den fina svarta blanka ytan. Sist men inte minst, den missar mattan. =/
Största utmaningen för mig, med mitt nya handikapp, är att diska utan att förstöra nått, det är ett under att jag inte har förstört allt mitt porslin, det har varit nära, många gånger.

Nu ska jag fortsätta med min date med Pete Doherty

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0