review






Har vart i skolan idag på föreläsning, måste anteckna toksnabbt och hinner ändå knappt med hälften, vi är alltid lika frustrerade för jag tror ingen hinner med allt hon rabblar upp, på norska dessutom. Dum som jag var så släpade jag med mig båda kursböckerna imorse i tron om att jag behövde båda, till saken hör ju att dom väger ungefär 10 kg tillsammans och det är inte mysigt för nacken.
Åkte in en sväng till stan för att handla till kvällsmat, hittade min thaibutik, ganska stor, full med asiater. Var den ända svennen där inne och killen i kassan kollade snett på mig och fråga "ska du laga thaimat?"... "ööhh...ja det verkar som det..."
Sen kom bror Jonas förbi och hälsade på, blev bjuden på mat och han hade med sig efterrätt, glass med chokladsås och bananer! kan det bli bättre?

Imorrn ska jag låsa in mig hela dagen och ploga igenom boken sen kanske det blir bio med Jonas. Måste passa på att träffas när han ändå är här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0