thaiaway

Var ju hemma i Lindesberg ihelgen, när jag kom hem torsdagkväll så kastade jag mig i bubbelkoppen, tände lite ljus, bastade med eukalyptus. Efter att ha snabbdsuchat i källaren här så var det verkligen UUuunderbart att få känna sig riktigt ren.
Träffade Nina och Jenny på fredagen, vi fikade och sen blev det utgång, vi hamnade på Folkan i Linde, det var väl liite sådär. Vaa skapligt seg dan efter men det var bara att försöka rycka upp sig för det nalkades 60-årskalas på kvällen. De va trevligt att träffa släktingar som man inte ser så mkt av längre.
Söndan fick bli lugn med mat hos pappa sen var det bara hoppa på bussen hem till Göteborg.
Försov mig imorse, 5 minuter innan bussen gick flög jag ur sängen så jag känner mig lite seg just nu, dessutom har jag cyklat runt halva Göteborg för att hitta en thaibutik. Jag hade ju för mig att jag gått förbi en på väg in till stan men jag hade tydligen fel, fick nöja mig med en halvdann kyckling-panenggryta. Eller halvdann, den blev skitäcklig. Måste verkligen hitta en thaiaffär och få tag i alla ingredienser.

Det blir visst inget plugg idag heller, jag är för trött =P jag måste sluta med bortförklaringarna snart.

Imorrn ska jag möta upp storebror Jonas som är i Gbg på kurs, vi ska käka och se Inglorious Basterd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0