bigriverman



just ja.
jag kollade ju på big river man för några veckor sen. så jävla bra, hela dokumentären känns som ett skämt för man kan knappt tro att någon kan simma hela amazonas, speciellt inte en fet, alkoholiserad sloven, martin stren.

jag tror de tog över 90 dagar för honom att simma och några på båten blir psykiskt förstörda av att vistas så långt från civilisationen och bara stirrar på han när han simmar hela dagarna. bästa delen är när strel och kartläsaren rymmer mitt i natten och drar iväg på egen hand och hittas ett dygn senare av resten av besättningen på båten, de irrar omkring nakna på en strand och flummar, kartläsaren försöker kräva ner sig under ett nedfallet träd. eller när martin strel går in en psykos när han är helt slut på energi och försöker kickstarta igång sin hjärna med ett bilbatteri.
helt klart jävligt värd att se

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, utan tvekan den dummaste idén jag hört talas om. Mongo mongo.

2010-04-17 @ 12:02:40
Postat av: sofia

absolut bästa underhållningen, gilla dumma folk

2010-04-17 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0