shit


hm dålig natt, vet inte vad som hände men jag har aldrig vart så här pigg och rastlös på natten. somnade klockan 4 och vaknade klockan 6 och var klarvaken. glad blev jag att jag fick somna om och sova några timmar till. hoppashoppashoppas att det inte är halsfluss som irriterat min hals i snart en vecka, för jag vet inte vad det är men det känns som att snart bryter det ut. de vore skit. och jag tror jag blivit lite hypokondrisk och kräkrädd för jag går runt med en känsla av konstant illamående för det är stopp i halsen.
SLUT PÅ KLAG!
en kokhet dusch och en kopp te på det här så ska man väl vara fit for fight igen

Kommentarer
Postat av: Pappa

Blev det bättre med dusch och te?

2010-04-20 @ 16:41:34
URL: http://www.thomasvy.se
Postat av: sofia

ja, det blev en liten re-start på dagen efter det.

2010-04-20 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0