solisinne


nu är det färdigpluggat för idag, har hållit på länge men jag känner att jag inte är tillräckligt tidseffektiv. men jag vill vara nogrann och göra saker på rätt sätt. tro det eller ej men när det gäller vissa grejer så är jag riktigt pedantisk. då räknar jag inte med städat boende, ren disk och hela kläder. utan jag menar att jag kan sitta och skriva en text för hand i en timme som skulle ta 10 minuter för nån annan. men det är bara för att jag vet att om jag skriver fult och slarvigt kommer jag tappa lusten att läsa det sen när jag ska plugga till tentorna. "skaffa en dator" kanske ni tänker, men hur mycket fastar i huvudet när man sitter och skriver rakt av en föreläsning på datorn, inget i mitt huvud iallafall. jag måste skriva ner allt för hand på papper, det är effektivaste studeringsmetoden för mig.

men nu ska jag laga lite thaimat och få igång min stumma kropp som setat still hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0