tomuch

va tråkig jag är som bara lägger upp länkar men det här är så sant som det är sagt.
idag vill jag inte göra nånting, jag vaknade definitivt på fel sida och så är det mulet. jag står i valet och kvalet om jag ska utforska vandringsleden kring delsjön och riskera massiva skavsårsblåsor eller om jag bara ska gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och få ångest äver att jag är lat. just idag känns inget bra.

men imorrn så kanske det blir en liten sväng till frölunda med nats och hennes syrra som jag inte träffat tidigare. de ska bli kul.

just nu behöver jag en keps att stoppa på huvudet när jag inte vill synas, det har blivit för varmt för min älskade mössa


wich one?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nä, nu låter du småsur nästan varje dag. Det är vår och solen skiner ibland. (Fast jag blir lite småsur då och då också på våren, det går över snart är det vinter.)

2010-04-27 @ 17:46:01
URL: http://www.thomasvy.se
Postat av: sofia

ja usch jag vet jag ska rycka upp mig. men jag läste faktiskt en artikel om att man lätt blir lite vårdeprimerad. de är för att man inte hänger med när kvällarna blir länge och ljusare så man får svårt att sova. lite sömn= dåligt humör

2010-04-27 @ 18:48:28
Postat av: Nina

Vans kepsen är snyggast

2010-04-28 @ 04:09:29
Postat av: sofia

bra nina, då tar jag den andra ^^

2010-04-28 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0