summer of 10

är hemma i lindesberg sedan söndagkväll. min månad i de norra delarna av sverige har vart över förväntan. först hänga runt med nina och co och jobbat i två veckor har vart roligare än vanligt. nina är nämligen bäst. sen två veckor i stugan i luleå med farsan och gurra. jag och gurra har väl mest hängt runt med kusinerna och hittat på bus. har hunnit avverka fest på färjan 3-4 gånger och som en avslutning var det lulekalaset i helgen där vi såg hoffmaestro, petter och twisted sister (på avstånd, tack), fast mest dansade vi disco i klubbtältet. söndagens 100-mil långa resa hem till lindesberg blev rätt kämpig. låg väl mest i baksätet de första timmarna och sov ruset av mig. men efter en glass och en skvallertidning så piggnade jag till.

om nån vecka bär det av ner till gbg igen för att förbereda mig mentalt inför sista året på butikschefsprogrammet och för att träffa mina två nötter. therese och natalie ;) har saknar dem hela sommaren.


jag och nina i tärnaby


guran med sitt vrålåk, the anaconda

 

släktmiddag hos farmor och farfar


Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar er!

2010-08-10 @ 16:22:16
Postat av: sofia

och jag er

2010-08-11 @ 13:59:18
Postat av: Nina

DU är bäst

2010-08-16 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0