Jajaslutatjata


Vid läggdags så smyger min riktiga sida fram, jag är som en superhjälte-antiklimax. Istället för att vara en tönt på dagen och en häftig /superhjältepå natten så känns helamitt liv lite tvärt om. På kvällarna så smyger den riktiga Sofia/tönten fram, sminket åker av och en barnrumpa framträder, linserna tas ur och glasögonen (flaskbottnarna) åker på, pjamasen och sockarna värmer mig om natten och sist men inte tuffast är den fina bettskenan som måste på varje natt annars vaknar jag med huvudvärk som man kan jämföra med en stackare under en ångvält.

Ibland känner man sig inte så tuff.

Med dessa visa ord säger jag god natt och auf wiedersehn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0