mtv

Göteborgsluften är för mycket för mig tror jag, är alltid dyngtrött när jag är här. Lyckades med konststycket att sova ca 12 timmar igen, även fast jag enbart latade mig igår efter tentan, blir man trött av att lata sig? Undrar vad det beror på, antingen så är det gift i luften, nån som smyger ner tabletter i min drink eller att jag inte äter grönsaker, ever.
Btw så kliade det lite i örat när jag somnade men jag lyckades ignorera det, resultatet blev att jag drömde att jag topsade mig i örat haha. De va nice. Ungefär som att man drömmer att man dricker en liter mjölk efter en utekväll. Det som var mindre nice var när jag upptäckte att den använda topsen hade smugit ner i kastrullen när jag kokade makaroner. Minde nice. (dock fortfarande bara en dröm) Jag skippar frukosten idag.

Fan vad jag är osugen på att ta tag i disken, ju mer det är desto jobbigare, kanske blir en tripp till ica och inhandla papptallrikar trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0