schoolofrock

Valutakursdifferens, kundfodringar och interimsskulder snurrar i skallen. Fast där är det ju tydligen jämt snurrigt. Det grundar jag på att jag verkligen inte haft koll på vilka datum som mina två tentor är, var helt inställd på fredag och måndag men tydligen så är fredagstentan redan nu på onsdag, alltså i övermorgon. Så nu har jag räknat externredovisning i 4 timmar och börjar känna lite panik eftersom jag bara hunnit med uppgifter från en föreläsning av 8, inte tillräckligt. Men jag litar på mitt skarpa sinne hehe.

Farsan och Nina i spåret på golfbanan i mellandagarna. Tror det var höjdpunkten på året för Nina för hon fick se mina kraschlandningar från första parkett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0