snabbacash

Igår blev det en titt in till stan igen med Natalie, och det leder så klart till fika, lite måste-shopping och lite nöjes-shopping vare sig man vill eller inte. Alltså, det som började som en "bara-hänga-på-som-sällskap" slutade någon tusenlapp senare och änu lite ångest över hur jag ska klara mig. Jag är en usel student för den ända billiga maten jag gillar är nudlar, och där tar de stopp. Fiskpinnar och linssoppa är inget för mig. Jag vill ha oxfilé och chardonnay.

Jag får helt enkelt skaffa mig ett jobb vilket borde resultera i en drygare studentkassa OCH mindre fritid att spendera pengar på.

Ikväll blir det bio, med natalie och olle och förhoppningsvis therese om hon hinner

pic. thailand trött och snygg




Kommentarer
Postat av: Kiki

Var den bra?? (:

2010-02-03 @ 12:00:42
Postat av: sofi

jaa den var ganska bra, fast nu har jag lärt mig att inte läsa böckerna innan man ser filmen, då förstörs allt, det fattades som vanligt alldeles för mycket av storyn.

=P kräsen

2010-02-03 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0