fina dagar

Torsdag var det lite fest i Slottsskogen med klasskompisar, för att fira av året

 


 


Nackdelen med att sitta i solen med en box vin är att viktiga delar av omdömmet försvinner

Fredag hoppa vi på båten till Fredrikshavn, jag, Natalie, Therese och Ammi.

Ammi, Therese och Natalie, partners in crime

 

 


Hittade en park och en box rosé, sicken tur va

Nattis pattis

Hängde lite på staden


Glad, lyckligt ovetande om att en fågel siktar in sin avföring på min mat

Ikväll blev det en liten tur till Slottsskogen igen, jag Therese och Ammi grillade korv men det blev så jäkla kallt så nu ligger jag nedbäddad och ska kolla på film.
Tack för en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

verkligen två toppen dagar va de :)

2010-06-10 @ 00:11:29
URL: http://thereseekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0