blivme

 

igår kväll precis när jag skulle sova så går strömmen.. igen! helt oprovocerat dessutom. tidigare så har det nog vart mitt fel eftersom jag har tusen elektriska apparater igång, men den här gången var det inte mitt fel. jag måste köpa en ficklampa så jag kan lokalisera mig till proppskåpet själv nästa gång och slipper knacka på hos hyresvärden. vilket jag iof inte gjorde eftersom klockan var halv tolv på kvällen, jag sket i att alla grejer i frysen skulle smälta och somnade gott ändå. vaknade klockan 6 med sänglampan som tändes rakt i ögonen på mig, tydligen så upptäkte dom strömavbrotten när de skulle till jobbet.

idag har jag betalat de få räkningar som jag har, vart vid återvinningen med alla tusen mjölkpaket jag hällt i mig och sen slängde jag ett getöga inne på lagerhaus och handlade lite husliga saker. nu är biljett beställd till lindesberg också på torsdag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0